CAll Us: 0850 532 5 260 Submit Ticket   Login

1- Taraflar
1.1: Bu sözleşme hizmetler bölümünde belirtilen hizmetleri(Hizmetler olarak anılacaktır) sağlayan NettaCompany Web Tasarım ve İnternet Hizmetleri (NettaCompany olarak anılacaktır) ile Yeni müşteri kaydı bölümünde belirtilen detayları ile belirtilen kişi/kurum(Müşteri olarak anılacaktır) arasında NettaCompany’e ait olan nettacompany.com.tr internet adresinde faaliyet gösteren internet sitesinin(Site olarak anılacaktır) kullanımı ve bu site üzerinden satın alınacak hizmetleri aşağıda belirtilen madde ve koşullar ile imza altına alınmış sayılacaktır.

1.2: Taraflar iş bu sözleşmede yazılı bilgilerin doğruluğunu beyan, kabul ve taahhüt ederler.

2- Konusu
2.1: İş bu sözleşme müşteri tarafından site üzerindeki işlemlerinde, siparişlerinde, gönderdiği mesajlarında kayıt işleminde vermiş olduğu bilgiler doğrultusunda yapmaya ve yapmamaya izni olan bölümleri, siparişlerinde tercihleri uyarınca alacağı hizmetler karşılığında NettaCompany’e ödeyeceği ücretleri düzenleyecektir. Bu hizmet ve işlem açıklamaları aşağıdaki gibidir.
2.2: Üyelik bilgileri müşteri tarafından üye olunma sırasında girilen bilgilerdir. Bu bilgiler yapılan işlemlerde baz alınacağından müşteri ve üyenin bu bilgileri hatasız eksiksiz ve doğru girdiği varsayılmaktadır.

3- Sorumluluklar
3.1.1: NettaCompany, müşterinin talebi üzerine sipariş olarak ilettiği hizmetleri sağlayacaktır. Siparişin kabulü mesajı ile NettaCompany ilgili ücreti tahsil ettiğini kabul edip söz konusu siparişte belirtilen hizmeti vereceğini taahhüt edecektir.

3.1.2: Ödeme şekli, kdv farkları sipariş sırasında çıkartılacak toplam miktar ile belirtilerek müşterinin aylık veya yıllık ödeme tercihlerine göre ödemesi gereken ücretler NettaCompany tarafından bildirilecektir. Senelik Fiyat artışı T.C senelik enflasyon oranından düşük olmayacaktır.

3.1.3: Sipariş kabulü ve işlemlerin onaylanmasından sonra NettaCompany, müşteri siparişi detayında bulunan hizmete ilişkin kontrol panel, ftp, sql ve e-eposta kullanıcı adları ve şifrelerini müşteriye iletecek ve hizmet başlamış olacaktır. İlgili hesapların ve şifrelerin sorumluğu müşterinin sorumluluğunda olup bu konulardan doğabilecek zarar ve ziyandan müşteri sorumlu olacaktır.

3.1.4: Müşteri aldığı hizmet dahilinde NettaCompany tarafından aldığı beyan ve uyarılara uyacağını taahhüt eder. Müşteri, hosting hesabından faydalanırken NettaCompany tarafından yayınlanan her türlü ihtar yada bildirime uymayı beyan, kabul ve taahhüt eder. Müşteri, almış olduğu bulundurma hizmetinde kendisine ücretsiz ve sınırsız olarak verilen hizmetleri yine ücretli ya da ücretsiz ve/veya sınırlı ya da sınırsız olarak üçüncü kişilere dağıtamaz, satamaz.

3.1.5: Müşteri hizmet dahilinde sahip olduğu yazılım ve programları kullanarak erişim hakkı bulunmayan dosya veya programlara erişmemeyi, bu tarz bir sorundan dolayı herhangi bir problem yaratmamayı, oluşabilecek sorun ve problemlerde zararı karşılamayı taahhüt eder.

3.1.6: Müşteri alan adı, hosting veya aldığı hizmetlerin kullanılması sırasında yürürlükte olan veya sözleşme süresince yürürlülüğe girecek olan vergi, harç ve benzer yükümlülüklerin kendisine ait olduğunu ve karşılayacağını kabul ve taahhüt eder.

3.1.7: Müşteri hizmeti dahilinde barındırdığı tüm dosya, döküman ve programlardan, web sitesi ve e-eposta hizmetleri ile kullanacağı ve faydalanacağı tüm işlemlerden kendisi sorumlu olduğunu, söz konusu veri, bilgi ve beyanların yasalara aykırılığından doğabilecek tüm hukuki ve cezai sorumluluğu kendisi karşılamayı kabul ve taahhüt eder. İş bu konuda doğabilecek sorunlardan NettaCompany’e herhangi bir kusur iletilemez.

NettaCompany sayfaları gönderilmeden önce gözden geçirmez, doğrulamaz, ciro etmez veya kullanıcı tarafından yapılmış sayfalar için herhangi bir şekilde bir sorumluluk almaz. NettaCompany kullanıcı hesaplarını bu ana hatları ihlal ettiği için veya başka bir sebeple veya NettaCompanyin kendi veya kullanıcılarından herhangi birinin işine zararlı olduğuna inandığı için fesih edebilir. NettaCompany hukuka aykırılık eden filleri ve eylemleri öğrendiğinden itibaren müşteriye haber vermeden silmek hakkına sahiptir.

3.1.8: NettaCompany, sağladığı hizmet içerisinde bulunan müşteri verilerinin hatalı kullanımlarından, veri içeriklerinden, eposta ile kullanılan tüm verilerden doğabilecek hiç bir maddi veya manevi zararlardan sorumlu tutulamaz. Bu verilerin yedekleme ve saklama yükümlükleri müşteriye aittir. NettaCompany müşterinin tüm verilerini düzenli bir biçimde yedekleme ve bakım işlemine tabi tutacaktır. Buna rağmen NettaCompany hizmetlerinde meydana gelebilecek kesinti veya veri kaybından dolayı oluşabilecek hatalardan, zarardan ve ziyandan NettaCompany sorumlu değildir. NettaCompany düzenli olarak yaptığı yedeklemelerde, eposta hesaplarını yedeklemekte olup, bu eposta hesaplarının içerisindeki “mesajları” 3 ayda 1 kez yedeklemektedir. Haftalık yapılan yedeklemelerde, eposta mesajları, yedekleme dışında tutulmaktadır. Bu mesajların düzenli olarak pop3 destekli (outlook v.b.) bir yazılım ile müşteri tarafından yedeklenmesi önerilmektedir. Bu Verilerin yedeklenmesi sözleşme metninde aksi belirtilmediği sürece müşterinin sorumluluğundadır.

3.1.9: NettaCompany, müşteri tarafından sipariş verilmiş ve ödemesi sorunsuz olarak gerçekleştirilmiş domain name tescil işlemlerini yürütecektir. Tescil edilen ve sipariş ile kabul edilen tescil talebi ile ücreti ödenen domain name’in sahibi müşteridir. Kampanya ve promosyon dahilinde alınan alan adları, bir sonraki ödeme dönemi geçtikten sonra transfer edilebilecektir. NettaCompany bu konuda müşterinin talepleri doğrultusunda domain name üzerinde işlem yapabilecektir. Müşteri tarafından domain name üzerinde bir düzenleme, değişiklik ve transfer taleplerini en kısa sürede yapacaktır.

3.2.0: NettaCompany, sunucularda aşırı eposta birikmesini önlemek amacı ile 3 ayda bir eposta temizliği yapmaktadır. Bu nedenle 3 aydan daha eski epostalarınız sunucularımızdan otomatik olarak silinmektedir. Önemli epostalarınızı outlook v.b. yazılımlar ile yedeklemeniz tavsiye edilmektedir.

3.2.1: Aksi belirtilmediği sürece, tüm hosting paketlerimizde, alan adı bazlı günlük 350 eposta gönderim limiti bulunmaktadır. 24 saat içerisinde, 350 adetten fazla eposta gönderen hesapların eposta akışı durdurulmaktadır.

3.2.2: NettaCompany, sunucularda aşırı eposta birikimini önlemek amacı ile, 1 eposta kutusunda 1000 adetten fazla mesaj biriktiğinde, 3 aydan eski mesajları otomatik olarak silmeye başlayacaktır.

3.2.3: NettaCompany tüm Hosting ve E-Mail paketlerini 100.000 obje (Inode) ile limitlendirmektedir. Limit aşımı yapan hesapları durdurma hakkını saklı tutar.

3.2.4: NettaCompany tüm paylaşımlı hosting paketlerinde “php mail()” fonksiyonu, izinsiz (Spam) mail gönderimlerini engellemek için kapalı tutmaktadır. PHP tabanlı mail gönderimleri sadece SMTP bağlantısı kurularak yapılabilmektedir.

4- Süre
4.1: İş bu sözleşme sipariş ve ödeme işlemlerinin internet ortamından NettaCompany’e iletilmesi ile birlikte tarafların belirtilen hak ve yükümlülükleri başlar.

4.2: Sözleşme süresi müşterinin ilgili hizmet için sipariş sırasında seçmiş olduğu ödeme periyodu kadardır.

4.3: Taraflar sözleşmenin sona ermesinden 10 iş günü öncesine kadar sözleşmenin süre sonunda sona ereceğini ihtar etmemişler ise sözleşme aynı şart ve hükümler ile önceki sözleşme süresi kadar uzar. ( ücret husunda meydana gelen değişiklikler saklıdır.)

5- Ücret
5.1: İş bu sözleşmede belirtilen hizmetler karşılığı olarak ödenecek ücret sipariş işlemi sırasında belirtilen miktar kadardır. Belirtilen ücretlere kdv sonradan dahil ederek hesaplanır ve müşteriye gösterilerek tahsilat gerçekleşir.

5.2: NettaCompany önceden haber vermeksizin fiyatlar ve tarifeler üzerinde ileriye dönük olarak değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Müşteri iş bu değişiklikler konusunda şimdiden oluşabilecek değişiklikleri kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.3: Ücret fatura tarihindeki Merkez bankası efektif satış kuru üzerinden Türk Lirasına çevrilerek ödenir.

5.4: Ücret fatura kesim tarihinden itibaren 5. iş günü sonuna kadar sipariş işlemi sıraında kredi kartı ile ödeme talimatı var ise kredi kartı hesabından, kredi kartı ile ödeme talimatı yok ise müşteri iletişim adresinde belirtilen banka hesap numaralarına veya NettaCompany’e elden ödemekle yükümlüdür.

5.5: Ödemenin gecikmesi durumunda NettaCompany kur farkı faturası kesme hakkını saklı tutar.

5.6: NettaCompany, müşteri ödeme işlemini tamamlayıncaya kadar ilgili hizmeti kapatma, açma hakkını saklı tutar.

5.7 : Sipariş esnasında belirtildiği gibi domain/alan adı , hosting, kampanya dahilindeki paketler ve optimizasyon hizmetlerinde(adwords-wordpress) ve kullanıcı hataları doğrultusunda oluşan sorunlarda geri ödeme yapılmaz.

6- Askıya alınma
6.1: Ödeme konusunda problem yaşanması, kredi kartı ile ödeme talimatı olan müşterilerde provizyon sorunları veya hüküm ve yükümlülükler ile ilgili maddelerden dolayı NettaCompany, müşteriye verilen hizmetlerin tümünü, eposta, web, ftp hesaplarının tamamını durdurma hakkını saklı tutar.

6.2: Bu durumun devam süresince müşteri adına eposta, web, ftp erişimleri yapılamaz ve eposta hesapları bloklanarak gelen e-mailler geri çevrilir.

6.3: Tüm sunucularımız üzerinde barındırılan site başına en fazla CPU ( İşlemci ) ve RAM ( Bellek ) kullanım oranı Reseller Hostingde CPU %50 Hosting hizmetlerinde ise %20’dir. Ram kullanımları 1024MB’dir. Bu kurallara uymayan aşırı kaynak tüketimi yapan hesaplar uyarılmaksızın askıya alınır.

6.4 Sunucularımız üzerinde gerek telif hakları gerek T.C. yasalarına aykırı içerik bulundurmak yasaktır. Bu içeriğe; Hack, Crack, Warez, Adult ve MP3, MP4, SWF vb. içeriği dahildir.

6.5: Sunucu üzerindeki tüm yazılımların güvenliği müşterilerimize aittir. Chmod 777 ‘den kaynaklanabilecek yada yazılımınız ile ilgili kaynaklanabilecek herhangi bir konuda hiçbir şekilde şirketimiz sorumlu değildir.

6.6 Sunucularımız üzerinde spamming (istenmeyen posta gönderimi ) ve phishing yaptığı tespit edilen hesaplar, bu aktivitelere ait ilgili kurumlardan bildirim gelmesine takiben kalıcı olarak kapatılır.

7- Fesih
Müşteri iş bu sözleşmenin herhangi bir maddesine aykırı davranarak sorumluluklarını ve taahhütlerini yerine getirmediği takdirde yada iş bu sözleşmenin ön yüzünde beyan ettiği bilgilerin doğru olmadığının tespiti halinde, yukarıda belirtilen sözleşmeyi askıya alma halinin 7 günden fazla devam etmesi halinde, NettaCompany hiç bir ihtar ve ihbara gerek kalmaksızın sözleşmeyi tek taraflı olarak fesih etme hakkına sahiptir.

Bu şekilde gerçekleşecek fesih sonrasında müşteri; kalan süreye bakılmaksızın ödemiş olduğu son sözleşme ücretini geri isteyemeyeceğini, fesih tarihinde yürürlükte olan emsal sözleşme bedelinin 5 katı ticari cezai tazminat ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

Müşteri hiç bir gerekçe göstermeksizin sözleşme normal süre ile sona ermeden 10 gün önce yazılı olarak ihtar etmek şartı ile iş bu sözleşmeyi süresi sonunda fesih etme hakkına sahiptir.

Sözleşmenin sona erme süresinden önce müşteri tarafından fesih edilmesi halinde sözleşme sonuna kadar ödenecek olan ücretlerin 1/2 sini defaten ve peşin olarak ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

Sözleşmenin sona erme süresinden 30 gün sonra, NettaCompany hesaba ait dosyaları silme hakkına sahiptir.

8- İletişim ve bilgi adresleri
8.1: Taraflar konusu sözleşmeden kaynaklanan her türlü tebligat için taraflar sipariş adresinde belirtilen posta adreslerini yasal ikametgah olarak kabul, beyan ve taahhüt etmişlerdir.

8.2: Bu adreslere yapılan her türlü tebligat tarafların eline ulaşmasa bile tebliğ edilmiş kabul edilecektir. İş bu adreslere ait değişiklikler diğer tarafa yazılı olarak bildirilmedikçe eski adresler geçerli olacaktır.

8.3: NettaCompany sözleşme süresi içinde müşteri’ye tahsis ettiği elektronik posta adresine mesaj, bilgi, yazı, ihtar, ödeme bildirimi, hesap hareket çizelgesi, hesap eksteresi gönderebilir. Müşteri söz konusu elektronik iletilerin alınmadığı yada kendisine ulaşmadığı iddiasında bulunamayacağı gibi, söz konusu iletilerin gönderildikleri tarihten 1 gün sonra yasal anlamda tebliğ etmiş sayılacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.

9- Ücretin ödenmesinde temerrüde düşülmesi
9.1: Müşteri, aldığı hizmetlere karşılık başvuru tarihini takip eden 7 gün içinde ödeme gerçekleştirmediği takdirde temerrüde düşmüş sayılır. Bu durumda NettaCompany kur farkı faturası kesebileceği gibi dilerse fatura tarihinden itibaren aylık %15 gecikme faizi taleb edebilir. Müşteri bu gecikme faizi ve kur farkı faturasını ödemeyi beyan ve kabul eder.

9.2: Müşteri, iş bu sözleşmeden doğan her tür alacak için NettaCompany’in dava yada icra takibi açması halinde de aylık %15 gecikme faizi, bakiye borç miktarının %50’si kadar cezai şart, %10’u Avukatlık Ücreti ve diğer tüm yasal giderleri ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

9.3: Müşteri, iş bu sözleşmeden doğan alacaklarının tahsili için yasal mercilere İhtiyati Haciz ve İhtiyati tedbir için başvurması halinde NettaCompany’in teminatsız İhtiyati Haciz ve İhtiyati Tedbir kararı almaya yetkili olduğunu ancak buna rağmen Mahkemelerce teminat istendiğinde, Bankalardan alınacak teminat mektuplarından doğacak komisyon ve her türlü ücretin kendileri tarafından ödeneceğini ve bu konulara hiçbir itirazda bulunmayacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.

10- Yetkili mahkeme ve icra daireleri
10.1: İş bu sözleşme bununla birlikte 11 madde ve alt başlıklardan ibaret olup, taraflarca okunup anlaşılarak imza altına alınmıştır. (İmza altına alınma. siparişin internet ortamında NettaCompany’e gönderilmesi ile gerçekleşmiş kabul edilir). NettaCompany gerek gördüğü taktirde yeni maddeler ve/veya alt başlıklar ekleyebilir, çıkartabilir ya da maddeler üzerinde değişiklik yapabilir. Müşteri bu değişiklikleri önceden kabul ettiğini beyan ve taahhüt eder.

10.2: İş bu sözleşmenin uygulanması sırasında doğacak her türlü uyuşmazlıkların çözümünde İstanbul Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.

11- Eklemeler ( 06.06.2018 )
11.1: NettaCompany firması ile ilgili sorun veya sorularınızı (my.nettacompany.com.tr) müşteri paneli haricinde farklı platformlarda paylaşılması ve burada karalama kampanyaları düzenlenmesi yasak olup buna bağlı olarak sorgusuz ve hiç bir ithar/ihbar gerekmeksizin hesap ve hizmeti durdurulma hakkını saklı tutar.

11.2: NettaCompany Müşteri Panelindeki tüm görüşmeler 3. kişiler ile paylaşılması yasak olup, bu durum ile karşılaşıldığında firma ve müşteri gizlilik ihlali  sebebiyle hesabının ve hizmetlerinin kapatılacağını beyan ve kabul eder.

11.3: NettaCompany markası kullanarak “Marka Koruma Kanunu” kapmamından dışarı çıkarak “Şikayet” içerlikli yazıların(içeriklerin) farklı platformlarda paylaşılması yasak olup bu tür kampanyalarda müşteri hukuksal ve idari para cezası kapsamında ki tüm yükümlülükleri kabul ve beyan etmiş olur bu tür sorun ve sorularınızı info@nettacompany.com.tr adresine gönderilmesi halinde çözüm üretilebilmektedir.

11.4. Hizmet Sağlayıcı, bu sözleşme kapsamında sunulan hizmetin başlangıç tarihinden itibaren 12 ay süreyle devam edeceğini taahhüt eder. Başlangıç tarihi, yılbaşı günüdür.

11.5. Müşteri, yıllık dönem içerisinde sözleşmeyi iptal etmek istediği takdirde, bu isteğini yazılı olarak Hizmet Sağlayıcı’ya en az 30 gün önceden bildirmekle yükümlüdür.

11.6. Müşteri, yıllık dönem içerisinde sözleşmeyi iptal ettiği takdirde, kalan süre için sözleşme bedelinin tamamını peşin ödemeyi taahhüt eder.