Google Adwords Optimizasyon Fiyatları

Google Adwords Optimizasyon Fiyatları

Bir internet sitesinin editörü tarafından açılma sebebi,  ilgi alanlarını yazmak, bir başka bakıma yazarken aynı zamanda para kazanmaktır. Tam olarak burada karşımıza iki yol çıkmakta. Birincisi sitemiz üzerinden birtakım ürünler satmaktır. Bu yolda arz talep şeklinde para kazanılmaktadır . İkinci yöntemimize gelince, bizi sitemize bazı reklamlar koymak gibi bir durum karşılamakta . Birinci yöntemimizin ikinci yöntemimize kıyasla daha zor ve bir o kadarda zahmetli olması, ikinci yöntemimizi daha kullanışlı ve kolay kılıyor

Nedir Bu Adwords?

Adwords 1. Paragrafta anlattığımız site sahiplerinin sitelerine reklam koyması için , reklam veren firmaların olması gerek. İşte bu firmaların  , diğer sitelere reklam vermesini sağlayan bu sisteme Google adwords denmekte. Daha basite indirgeyecek olursak, sizin kendi kuruluşunuzu / firmanızı tanıtmanız için diğer sitelere reklam vermeniz denebilir.

Google Adwords İçin Yeterli Bütçe Nedir ?

Google Adwords için yeterli bütçe diye bir şey yoktur . Aslına bakılacak olursa, her bütçe yeterlidir denebilir . Burada söz konusu olay sizin Adwordsden beklentinize bağlıdır . Bütçe arttıkça beklentilerde büyüdüğü için verilen bütçeyle büyüme oranınız , doğru orantılı bir şekilde de artacaktır.

Bütçeyle Nasıl Bir Alakası Var ?

Burada işin içine TBM ( Tıklama Başına Maliyet ) gibi bir kavram giriyor . Bu kavram yine sizin bütçenizle alakalı sizin reklamlarınıza tıklandıkça sizin günlük olarak ayırdığınız meblağdan belli bir miktar düşüş olacaktır . Sizin bütçeniz ne kadar büyükse her TBM sizin bütçenizi o kadar az etkileyecektir.

Neden Google Adwords ?

İnternetin insan hayatına girmesiyle birlikte e-ticaretle iç içe olan geniş bir kitlenin alacakları bir ürünü almadan önce internet üzerinden incelemekte, eğer ürünle ilgili yorumları ve ürünü beğenirse mağazaya gidip elle temas ederek almakta. Başka bir deyişle reklamınızı gören herkes, potansiyel müşteri. Peki bu kadar çok alternatifin olduğu sanal dünyada öne çıkmanın sırrı nerede saklı? Elbette Google Adwords’te.

  • Google Adwords ile potansiyel müşterilerinize internette arama yaptıkları anda ulaşabilmektesiniz.
  • Bütçenin kontrol altında alınmasının kolay olması.
  • Reklamlarınızın tüm istatistiklerine kolayca ulaşabilme ve verilere göre pazarlama planı oluşturmanız sağlanabilmekte.

Hemen reklam Google Adwords’ü kullanmaya başlayın geleceğe yatırım yapın. Aynı zamanda rakiplerinizin gerisinde kalmayın.

Yazar Hakkında

Bir cevap yazın